Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Informacje
Wkład filtra wysoki zaworu sterującego rozdzielacza. Pasuje do...
Opona 304x65 koła kopiującego ogławiacza pasuje do kombajnu buraczanego...
Recenzje
Z wielkim spokojem mogę polecić usługi sklepu rolniczego AgroALEX. Zamawiam tutaj części do mojego Zetora i jestem w pełni zadowolony. Bardzo duże wyposażenie i akcesoria. Polecam.
Marek, Lanckorona
Kupiłem tutaj praktycznie wszystko, czego potrzebowałem do remontu mojej sześćdziesiątki. Kapitalka silnika poszła z AGROALEX bardzo gładko, polecam. Tego, czego nie mieli na stanie zamówili specjalnie pod moje zamówienie. Super sklep z częściami.
Jacek, okolice Tarnowa
Razem z mężem zamówiłam tutaj pierwszy raz 2 lata temu. Od tamtej pory ten sklep rolniczy jest stałym dostawcą części do naszego Poznaniaka, Lejka, C-330 i innych maszyn. Mamy średnie gospodarstwo i ten sklep jest pod nasze potrzeby idealny.
Martyna, Sokołów Podlaski
FAQ (Frequently Asked Questions) - czyli najczęściej zadawane pytania. Pytania zadawane przez użytkowników i odpowiedzi mające na celu polepszenie funkcjonalności serwisu oraz ułatwienie korzystania dla Klientów.
1. Strona się nie wyświetla. Pojawia się jedynie biały, pusty ekran.
Prawdopodobnie korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox. Jest to błąd przeglądarki i znika po wyczyszczeniu ciasteczek. W tym celu należy wejść w Menu przeglądarki, wybrać Historia -> Wyczyść historię przeglądania, zaznaczyć ciasteczka i wykonać czynność usuwania.
2. Dlaczego są zbyt małe litery na stronie?
Wielkość liter uzależniona jest od skryptu na którym pracujemy. Szukamy metody, która pozwoli ręcznie dostosowywać wielkość czcionki przez osobę korzystającą w sklepie internetowym. Tymczasem proponujemy rozwiązanie problemu za pomocą kombinacji klawiszy Control (Ctrl) oraz Plus (w przypadku chęci powiększenia) lub Minus (w przypadku chęci pomniejszenia czcionki).
3. Drzewko kategorii jest bardzo rozbudowane. Nie dałoby rady tego uproscić?
W naszej ocenie, następujący układ kategorii jest najodpowiedniejszy dla klienta. Spośród ponad 400 kategorii Klient może łatwo i intuicyjnie odnaleźć interesujący go dział mechaniki rolniczej. Dokładamy wszelkich starań, by jak najbardziej uprościć i pomóc naszym Klientom wyszukanie oczekiwanego towaru.
4. Zrobiłem zakupy jako gość. Czy mogę zmienić status konta, by móc w przyszłości z niego korzystać?
Tak. W tym celu prosimy o kontakt mailowy bądź za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie. Po otrzymaniu zgłoszenia z podanym mailem, za pomocą którego były robione zakupy, wyślemy automatycznie wygenerowane hasło na ten sam adres mailowy.
5. Podczas rejestracji pojawia się komunikat o błędnym formacie kodu pocztowego. Dlaczego?
Prawdopodobnie w polu kodu pocztowego przez przypadek wciśnięta spacja przed lub po numerze kodu. Należy sprawdzić, czy nie ma luki w postaci spacji przed lub po kodzie i ją usunąć.