navigate_next
FAQ
Slider Offer Banner
Nasze usługi
Szybka dostawa
Szybka dostawa
Kurier i paczkomaty
Doświadczenie
Doświadczenie
Możesz nam zaufać
Zwroty
Zwroty
14 dni na zwrot
Wygodne zamówienia
Wygodne zamówienia
Sklep, mail, telefon

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

FAQ (Frequently Asked Questions) – czyli najczęściej zadawane pytania. Pytania zadawane przez użytkowników i odpowiedzi mające na celu polepszenie funkcjonalności serwisu oraz ułatwienie korzystania z niego przez Klientów.

1. Strona się nie wyświetla. Pojawia się jedynie biały, pusty ekran.

Prawdopodobnie korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox. Jest to błąd przeglądarki i znika po wyczyszczeniu ciasteczek. W tym celu należy wejść w Menu przeglądarki, wybrać „Historia” → „Wyczyść historię przeglądania”, zaznaczyć „ciasteczka” i wykonać usuwanie.

2. Dlaczego są zbyt małe litery na stronie?

Wielkość liter uzależniona jest od skryptu, na którym pracujemy. Obecnie poszukujemy rozwiązania, które pozwoli użytkownikowi ręcznie regulować rozmiar czcionki. Tymczasem polecamy użycie kombinacji klawiszy Ctrl + Plus (powiększenie) lub Ctrl + Minus (pomniejszenie).

3. Drzewko kategorii jest bardzo rozbudowane. Nie dałoby rady tego uprościć?

Naszym zdaniem obecna struktura – choć rozbudowana – jest najbardziej funkcjonalna dla Klienta. Dzięki ponad 400 kategoriom można łatwo i intuicyjnie dotrzeć do konkretnego działu mechaniki rolniczej. Dokładamy starań, aby ułatwić wyszukiwanie produktów.

4. Zrobiłem zakupy jako gość. Czy mogę zmienić status konta, by móc w przyszłości z niego korzystać?

Tak. Prosimy o kontakt mailowy lub skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie. Po otrzymaniu wiadomości z podanym adresem e-mail użytym przy zamówieniu, wyślemy automatycznie wygenerowane hasło na ten sam adres.

5. Podczas rejestracji pojawia się komunikat o błędnym formacie kodu pocztowego. Dlaczego?

Najczęściej wynika to z przypadkowej spacji przed lub po numerze kodu. Należy usunąć zbędne spacje i wpisać kod jeszcze raz w poprawnym formacie.